Városvédő Egyesület felvidéki kirándulása

Szepességben jártunk a CAMPUS CLUB szervezésébenAz Újpesti Városvédő Egyesület régi magyar területeket felkereső kirándulásainak keretében a Felvidék került...

Fanni élményei Rab-szigetről

Nyaralásunk Horvátországban lenyűgöző volt!A sziget (Rab) rengeteg érdekességet és látnivalót rejtegetett,melyek megtekintéséhez az idő is kedvezett:ottlétün...

Aktív pihenés Horvátországban

Idén nem volt betervezve különösebb nyaralás. Aztán a laptopon böngészés közben megtaláltam egy „ezeréve” betett könyvjelzőt, amit megnyitottam. Innentől fel...

Egy hét pihenés Laganasban

Zakynthosi nyaralásunk előtt, szeptember elsején elkezdett esni az eső és beköszöntött az ősz. De nem bántam, mert tudtam, hogy harmadikán elutazom a számomr...

Csodálatos Zakynthos

Az utazási irodánk szervezésében voltunk Zakynthos szigetén. Azért ezt a szigetet választottuk úticélként, mivel elvarázsolt minket a szigetről, és az öblökr...

Egy igazi görög sziget: Karpathos

Amikor a repcsi leszállt a szigeten karpathosi nyaralásunk idején, azt gondoltam hogy ez valami tévedés lesz, és majd a csacsi transzfer jön értünk. De NEM…...

Nyaralásunk Trogirban

Web Vacation Utazási Iroda kft.! Szeptember 5-10-ig az Önök szervezése által egy baráti házaspárral utaztam a horvátországi Trogirba, nyaralás céljából. Ta...

Korfui kalandok

Korfui nyaralásunk visszagondolva kicsit fájó, de mégis csak örök emlék. Na, augusztus 29-én repültünk Edit barátnőmmel Korfu szigetére, Sidariba. A korf...

Családi nyaralás a Balatonon

Párommal és 5 éves gyermekünkkel illetve volt hogy nagyobb társasággal is töltöttük már nyaralásunkat több ízben az Anna-Mária Villa hotelben Balatonföldváro...

Fantasztikus nyaralás Rab szigeten

Kedves Web Vacation csapat! Tegnap jöttünk meg Rab szigetről és a férjem már a ma reggeli kávénál figyelmeztetett, hogy mindenképpen írjak Önöknek, hogy mil...

Álomnyaralás Rodoszon

Életem egyik legjobb nyaralása…talán így tudnám jellemezni azt a csodálatos 7 napot, amit Rodoszon töltöttünk. A rodoszi Faliraki városa tökéletes hely azokn...

We LOVE Korfu!

Amikor hazaérkeztem a korfui nyaralásról, rögtön kérdésekkel kezdtek bombázni az ismerősök. „Milyen volt Korfu? Jó volt? Hogy érezted magad?” Képtelen voltam...

Party nyaralás Naposparton

Az érettségit követő nyáron úgy gondoltuk a lányokkal, hogy már nem elégszünk meg a Budapest nyújtotta szabadtéri szórakozóhelyek forgatagával, viszont mind...

Nyaralás Zakynthoson

Párommal Zakynthos szigetén jártunk repülővel immár másodszor. Nekünk nagyon tetszett elsőre a zakynthosi nyaralás, így nem volt kérdés, hogy ide még visszat...

Ani és Józsi Rabacban

Kedves Campus Club!Rabac városánál a legjobb a tenger, fantasztikus volt a szállás a hotel Miramarban. Már 5 éve visszajárunk Rabacba, itt tökéletes a homoko...

Rovinj házassági évforduló

Rovinj-ban töltöttük a 25. házassági évfordulónkat, amelyről feledhetetlen élményekkel tértünk haza. Először is az utazási irodán belül Péter Viktóriának k...

Élményeink Lackenhofon

Lackenhof volt az idei síelésünk célpontja, és elmondhatom, hogy remekül döntöttünk! Az egyik legnagyobb pozitívum a Lackenhof síterep mérete volt, a páromma...
Tovább a teljes beszámolóhoz

Prágát látni és megszeretni!

Prágát látni és megszeretni! Szerintem Prága városára is teljesen helytálló ez a kijelentés! Egy rövid kiruccanást terveztünk barátainkkal Csehország főv...

CITY HOPP: London városlátogatás - élményeink

A City Hopp London szuper élmény volt, csodálatos utunk volt London városába az iroda szervezésében, külön köszönet az ügyintézőknek, amiért szállásunkat köz...

Nyaralás Naposparton

A bolgár Napospart egy nyüzsgő szeletét választottuk párommal a 2014-es nyaralásunk helyszínéül. Bulgária felé a buszút első hallomásra rémisztően hosszúna...